Két év alatt szinte semmi….igen, nehéz beismerni, de ez az
igazság, nem történt semmi! Jó ez túlzás! Látszatra nem tudok sok produktív
adatot/tényt felmutatni, bár több dologgal is foglalkoztam (alkatrészek
beszerzése, apróbb munkálatok), de lényegében nincs olyan „témakör” amit
bemutathatnék egyben, mint kész projektet.
De azért ha lassan is
alakulnak a dolgok. Csiga tempóban, de haladnak! Az egyetlen „látványos” dolog
ami említésre méltó, hogy 2 év eltelte után újra leműszakizott a Sárga. A durva
az egészben, hogy az utolsó műszaki óta konkrétan 100km-t mentem vele, a többi
időt a garázsban töltötte és!!!! ÉS!!!! ennek ellenére csont nélkül ment át a
vizsgán! Jó igaz, kérdezhetném mi ebben a meglepő? Magam sem tudom már, talán egyszerűen csak újra és újra rácsodálkozom a puritán elektronika-mentes egyszerűségre,
ami benzinből, levegőből és egy jól eltalált szikrából áll? De valahogy még is
zseniális, adrenalindús, kicsit olyan első randis és egyben felemelő érzés,
mikor 1 év után beülök és elforgatom a kulcsot. Kitalálod? Igen, az a
bizonyos PÖCC-RÖFF! Az, amitől egy férfi könnye megindul és újra az az érzés
járja át a testét, mint mikor először ült benne. Škodálatos?! J
Na de elég volt a fröcsögésből, jöjjön egy kis tartalom!
Tavaly ősszel járattam meg a sárgát először a műszaki után.
Sikerült egy szép napos időt kifogni és kocsikázni jó pár km-t. Íme pár kép:
Ezután eltelt közel egy újabb év és jött az újabb műszaki
vizsga:
Miután sikeresen teljesítette a követelményeket, elvittem
egy újabb karikára. Azért meg kell hagyni, még mindig kilóg a sorból, az
emberek már újra megnéznek egy faros Škodát, pláne ha egy ilyen ritka jó
állapot mellé egy ilyen ritka gyári szín párosul.
Pontosan ennyit sikerült két év alatt:
Végül egy kép ami sokat elárul:
Leges legutolsó sorban pedig egy kis apróság. Kicsit
kezdetleges, kicsit „izé” de annál örömtelibb:
Viszlát mihamarabb!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése