
A kocsi maga egy 1985.10-havi kiadású 120L. 4-es váltóval széles olajos és fogasléces futóval és gyönyörű sárga fényezéssel (ha valaki tudja a gyári színkódot, kérem értesítsen!). Az óra szerint 53467Km-t futott, de mint tudjuk egy öreg autónál ez nem mérvadó. A beltér átlagos, de maga a karosszéria abszolút szép állapotban volt. Állítólag a bácsi akié volt már nem is használta az elmúlt pár évben, mert annyira lerobbant, hogy nem volt ereje vezetni, de semmiképp sem akart megválni tőle. A kötényen volt egyedül egy sérülésnyom amit valószínűleg egy rosszul felmért padkához történő beállás okozhatott, de minden más ezen kívül hihetetlen jó állapotban volt. A kesztyűtartóban még bent figyelt a kezelési útmutató és egyben garanciajegy, valamint az eredeti Merkuros számla.
Ám az első villáskulcsmozdulatoknál előkerült pár hiba, úgymint a leégett hűtőventillátor, szétrohadt hőgomba, hiányzó vagy éppen túlburjánzó szelephézag és gyújtás.
Mivel volt egy "reálisan" megálmodott jövőképem a kocsi sorsáról és átalakításáról, hagytam a tipikus lépéseket (ültessük porig, be a favimocit és a 8762,4W zenét no meg a homasita gagyikat...) és beállítottam a kis garázsomba, hogy megkezdődhessen a teljes generál és "tuning?"...öö én inkább optimalizálásnak hívnám a továbbiakban :)
Íme pár kép a fellelt állapotról:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése